Antrenamentele de grup

ANTRENAMENTE CARDIO

 

CYCLE - antrenament cardio universal pe biciclete staționare speciale. Îmbunătățește posibilitățile funcționale ale sistemului cardio–vascular, dezvoltă rezistența generală, întărește mușchii picioarelor. (45-55-60 min.)

 

ANTRENAMENTE DE FORȚĂ

 

UPPER BODY - antrenament de forță pentru fortificarea mușchilor corpului și a mîinilor.

Contribuie la arderea grăsimilor subcutanate, la dezvoltarea rezistenței și forței musculare.(55 min.)

 

LETRAINING - antrenament de forță pentru fortificarea mușchilor picioarelor, feselor și presei abdominale. Contribuie la arderea grăsimilor subcutanate, dezvoltă rezistența și puterea mușchilor picioarelor, întărește sistemul cardio-vascular. (55 min.)

 

BODYPUMP - antrenament de forță pentru fortificarea tuturor grupurilor de mușchi, cu creșterea tonusului acestora. Clasa se petrece cu un bar cu greutăți reglabile. Se recomandă atît femeilor cît și bărbaților.

(55 min.)

 

FITBALL-antrenament de aerobică  și forță de intensitate medie cu utilizarea mingilor elvețiene. Menit să întărească sistemul cardio-vascular,excluzând sarcina asupra coloanei vertebrale,dezvoltă simțul echilibrului, întărește și dezvolta rezistența musculară.(55 min.)


ORE DE CARDIO + FORȚĂ

 

TRX - antrenamentul se bazează pe un sistem de exerciții , elementul de bază al cărora fiind mânerele pentru lucrul cu greutatea proprie. Lucrul cu grupurile musculare mari și întărirea ligamentelor, arderea unui număr mare de calorii. (45 min.)

FT- este un antrenament funcțional menit pentru fortificarea tuturor grupurilor de mușchi. Contribuie la dezvoltarea forței, puterii, vitezei, rezistenței musculare. (55 min.)

TBC- este antrenament cu intervale, folosind platforme STEP și echipament specializat. Este un program de exerciții fizice ce pune accentul pe stimularea rezistenței cardiovasculare și musculare, arderea grăsimilor, tonifierea musculară  și urmărește obținerea unui rezultat maxim în minim de timp. 

 

ARTE MARȚIALE

 

KICK BOXING -  antrenament , în timpul  căruia se studiază procedeele boxului . Se lucrează asupra loviturilor cu picioarele si cu mîinile folosind mănușile de box. (55 min.)

 

ANTRENAMENTE ÎN BAZIN

 

AQUA - antrenament în apă pentru fortificarea și intărirea tuturor grupurilor musculare, cu utilizarea diferitor utilaje, puteți obține rezultate eficiente folosind rezistența apei. (45 min.)

 

ORE BODY-MIND (CORP ARMONIOS)

PILATES - antrenament menit să fortifice mușchii amplasați în adîncime și să dezvolte forța acestora, cît și extensia lor. Antrenamentul exclude solicitarea coloanei vertebrale și articulațiilor. (55 min.)

 

YOGA - practică de dezvoltare a personalității ce și-a făcut un nume pe parcursul mileniilor și anume prin intermediul perfecționării fizice a corpului spre o armonie interioară. Antrenamentul contribuie la creșterea puterii, forței musculare și la dezvoltarea flexibilității. (55min.)

 

FLY YOGA - este o activitate care combină elemente de gimnastică acrobatică, dans, pilates și yoga. Exercițiile de Aerial Yoga se execută cu ajutorul unui hamac suspendat.

Contribuie la întărirea musculaturii și a coloanei vertebrale și stimuliază producția de hormone (55 min.).